متن آهنگ دخترم نرگس از سردار
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ دخترم نرگس از سردار

پیشنهاد موزیک من به شما | آهنگ دلدار از امیرحسین میری


یه کاری واسه قلبی کن که با دلشوره سر کرده
اگه می تونی کاری کن روزای رفته برگرده
اگه می تونی کوهی رو که روی دوشمه بردار
از این تنهایی می ترسم منو دست خودم نسپار

می ترسم از خودت جدا کنی منو
با گریه آشنا کنی منو، هوای گرم بودنت بره
بمونه چند تا عکس و خاطره
منی که توو بهشت تو مسافرم
برای زندگی کجا برم؟ دلم برای بودنت خوشه
منو نداشتن تو می کشه

منو با مردم شهری که حالم رو نمی فهمن
با روزایی که تاریکن با شبهایی که بی رحمن
نذار تنها بمونم که دیگه طاقت نمیارم
دیگه شکل خودم نیستم که از آینه بیزارم

می ترسم از خودت جدا کنی منو
با گریه آشنا کنی منو، هوای گرم بودنت بره
بمونه چند تا عکس و خاطره
منی که توو بهشت تو مسافرم
برای زندگی کجا برم؟ دلم برای بودنت خوشه
منو نداشتن تو می کشه





:: برچسب‌ها: آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: